Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної
якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни
повернення та обміну.
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів
після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови
повернення товарів належної якості.
Ви можете повернути товар або зробити заміну, якщо:
- товар не був у користуванні, не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар має повну комплектацію та збережене фабричне пакування;
- збережені всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі
властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному «Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну».
Умови повернення товарів неналежної якості.
Ви можете повернути товар або зробити заміну, якщо:
- товар має повну комплектацію та збережене фабричне пакування;
- товар не має явних подряпин чи сколів;
- збережені всі ярлики та заводське маркування.
Як
повернути товар до магазину:
Необхідно зателефонувати нам та повідомити, що ви
хочете відправити або привезти товар для повернення;
Написати
заяву про повернення від руки. Надіслати
або принести (разом з товаром) чек з нашого магазину, який ви отримали разом з товаром;
Відправити або принести куплений товар у товарному
вигляді, тобто не битий, без подряпин, явних слідів використання, а також з не
пошкодженою упаковкою.
Товар поверненню, що знаходиться у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, не підлягає (крім гарантійних випадків).
Що
потрібно зробити для того, щоб повернути товар Новою Поштою:
- зателефонувати
нам і повідомити, що ви хочете надіслати товар та отримати потрібну адресу;
- написати заяву про повернення від руки.
- вкласти чек з нашого магазину, який ви отримали разом із товаром;
- відправити пристрій товарного вигляду, тобто, не битий, без подряпин, слідів явного використання і з не пошкодженою упаковкою.
Повернення
товару за гарантією. Що
потрібно зробити для того, щоб повернути товар за гарантією:
- зв'язатися з нашим менеджером і повідомити про
проблему з товаром і про те, що ви хочете відправити товар для повернення за
гарантією;
- ознайомитись із гарантійним талоном. Якщо у Вас
виникли запитання, наш менеджер з радістю допоможе;
- написати заяву на повернення коштів або гарантійну заміну від руки (можете завантажити шаблон заяви для повернення товару у належному та неналежному стані, а також відповідний зразок для належного чи неналежного стану товару);
- відправити або принести
куплений товар разом із чеком з нашого магазину, отриманий при покупці.